Pistekaupat kanta-asiakasohjelmiin

Haluatko vahvistaa brändiäsi, asiakasuhteitasi ja lisätä myyntiä kanta-asiakkaille suunnatun pistejärjestelmän avulla?

Pistekauppa on verkkokauppa, jossa asiakas voi maksaa ostoksensa keräämilllään kanta-asiakaspisteillä. Tavoitteena on palkita asiakkaita ostoista ja pyrkiä pidentämään ja kehittämään asiakassuhdetta. Verkossa oleva pistekauppa on kätevin tapa hallinnoida tuotteita, tehdä ostoksia ja hoitaa logistiikkaa reaaliaikaisesti ja valtakunnallisesti

Pistekauppa on aina päämiehen näköinen ja konsepti yhdessä tarkoin mietitty. Yksinkertaisimmillaan asiakas saa jokaisesta ostoseurostaan yhden pisteen. Mitä enemmän asiakas ostaa yrityksen palveluita, sitä paremmille palkinnoille asiakas pääsee. Toimivassa konseptissa palkintoihin pääsee kiinni jo aikaisessa vaiheessa ja jo pienellä määrällä pisteitä.

Pistekaupassa olevat tuotteet voidaan valita kätevästi eShopin 2.500 edullisen lahjatuotteen valikoimista tarkoituksena luoda mahdollisimman hyvin brändiin sopiva ja asiakkaita houkutteleva, erihintaisista tuotteista koostuva tuotesortimentti. Asiakkaan käyttäessä pisteitä, järjestelmämme veloittaa asiakkaan pistetiliä.

Markkinointi on helppoa, voit omien markkinointityökalujesi lisäksi kommunikoida kohderyhmään vuorovaikutteisesti ja tehokkaasti hyödyntäen sähköpostityökalujamme. Saat myös arvokasta tietoa asiakkuuksiesi liikkeistä käytössäsi olevan raportointityökalun avulla.

Pistekaupan operointi vie minimaalisesti resurssejasi. Pystyt ulkoistamaan koko prosessin pyörittämisen vastuullemme. Laskutamme päämiestä hinnastomme mukaisesti myydyistä tuotteista ja palvelun ylläpidosta.

Tiimimme koostuu monikanavamarkkinoinnin ja online-palveluiden asiantuntijoista ja saat jatkuvaa tukea asiakasohjelmasi menestyksen takaamiseksi.

Pistekaupan avainominaisuudet

  • Oma brändätty verkkokauppa, jossa toimintoina edistykselliset ominaisuudet: haut, myydyimmät-listat, palautteenkeruu, tuotekommentit, kuvat, videot, tuotenostot jne.
  • Yhdessä valikoitu, asiakasryhmää houkutteleva tuotesortimentti
  • Asiakaspalvelu puhelimitse, sähköpostitse ja chatillä
  • Logistiikkapalvelut (varastointi, paketointi, osoitteistus , lähetys ja postihuolinta)
  • Tekninen infrastruktuuri ja hosting
  • Markkinointi- ja raportointityökalut

Yhteydenotot ja lisätiedot >>