Mediakaupat

eShop ylläpitää visuaalisesti ja teknisesti laadukkaita mediakumppaneidensa näköisiä verkkokauppoja. Toiminnan perusajatuksena on vahvistaa medioiden omia monesti jo entuudestaan tunnettuja brändejä sekä tarjota uutta sisältöä ja tartuntapintaa verkkosivustolle.

Verkkokauppa tarjoaa valtakunnallisen jakelukanavan median omille palvelutuotteille sekä muille mediaympäristöön sopiville tuotteille. eShop tarjoaa myös valmiin tuhansien tuotteiden räätälöitävän tuotevalikoiman, joiden kautta media voi generoida trafiikista ylimääräistä kassavirtaa. Päämiehemme voivat hyödyntää omaa eShoppiaan osana asiakasetuohjelmaansa, jolloin olemassa olevat asiakkaat saavat tuotteita erikoishintaan tilaajanumerolla tai muulla koodilla.

Päämies vastaa omassa mediassaan markkinoinnista ja trafiikin ohjaamisesta verkkokauppaan sekä omien tuotteidensa hallinnasta. eShop vastaa Helsingin Lauttasaaressa sijaitsevasta 1.300 neliön palvelukeskuksesta pakettien oikea-aikaisesta toimituksesta, tuotteiden varastoinnista, tuotehallinnasta, asiakassuhteiden hoidosta, teknisestä ylläpidosta sekä asiakaspalvelusta.

Edistyksellinen eShop-kauppa-alusta tarjoaa toiminnallisuuksia ja markkinointityökaluja, joita voidaan räätälöidä päämiehen tarpeen mukaan.

Esimerkki: HS Kauppa

Helsingin Sanomien verkkokaupan valikoimiin kuuluu mm. Nyt-liitteen, Helsingin Sanomien ja Radio Helsingin tuotteita sekä Helsingin Sanomien julkaisemia kirjoja. Valikoimissa on myös tilaaja-asiakkaille suunnattuja etuja ja lehjden sisältöihin sopivia tuotteita.

Yhteydenotot ja lisätiedot >>